Każdy z nas kojarzy zabawne reklamy z udziałem aktora Marka Kondrata. Spoty banku ING stały się hitami nie tylko w telewizji, ale podbijają także sieć. Tysiące wyświetleń na YouTube świadczą o ich popularności.
Może ty także pragniesz rozgłosu i poklasku, chociażby wśród znajomych? Wystarczy wziąć udział w konkursie organizowanym przez bank i czekać na swoje 5 minut.
Na prowizorycznym planie filmowym można odegrać interpretację reklamy „Głowa i turban” lub opowiedzieć własną historyjkę kończącą się słynną już pointą: „a morał z tej bajki jest krótki i niektórym znany: to tylko mamy za darmo, co zrobimy sami”.
Reżyser odwiedził Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM 18 października, ale studencie nie martw się. Jeśli zachęca cię możliwość wygrania MacBooka czy iPoda – spróbuj na innych wydziałach.
Pierwszy etap konkursu trwa do 15 listopada i biorą w nim udział 52 uczelnie w 30 polskich miastach.
Fot. Sic!
Dodaj komentarz