Czworo ambasadorów

Renoma firmy jest ważnym atrybutem marki pracodawcy, który pozwala przyciągnąć talenty do organizacji. Uważa tak aż 81 proc. osób badanych przez HRM Institute[i] w 2018 roku.

Coraz więcej firm angażuje się w dodatkowe działania z zakresu employer brandingu, które budują pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa w środowisku studenckim. Do ich grona należy Kaufland, który zakończył rekrutację do kolejnej edycji programu ambasadorskiego. Do końca roku akademickiego firmę będzie reprezentować czworo ambasadorów z SGH, Uniwersytetu Rzeszowskiego, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Do zadań nowych Ambasadorów Kaufland należeć będzie reprezentowanie sieci na swoich macierzystych uczelniach, a także w trakcie wydarzeń studenckich, targów pracy, konferencji. Studenci skupieni są wokół AIESEC – międzynarodowej organizacji studenckiej, która działa w ponad 100 krajach na całym świecie.

Cieszymy się na kolejną edycję programu, która wystartowała pod koniec stycznia. Nowi ambasadorzy mieli już okazję zapoznać się z codzienną pracą w centrali oraz w obszarze sprzedaży. Podczas wizyty odbyli przygotowane przez ekspertów Kaufland szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, dbania o profesjonalny, zawodowy wizerunek, prowadzenia social mediów, planowania eventów, prezentacji ofert pracy. Studenci spotkali się też z agencją wspierającą naszą sieć w działaniach employer brandingowych. Wierzymy, że doświadczenie, które nabędą w trakcie roku akademickiego zaowocuje rozwojem kompetencji przydatnych na dzisiejszym rynku pracy – tłumaczy Katarzyna Łosińska-Burdzy, dyrektor Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego w Kaufland Polska.


[i] https://hrminstitute.pl/profesjonalisto-czym-cie-skusic/

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*