Początek końca wielkiego Lecha?

Kolejny rok bez europejskich pucharów oznacza dla Lecha Poznań nie tylko klęskę sportową, ale i finansową. Na usta ciśnie się pytanie: w jakim kierunku zmierza klub?

S.Olivier – niemiecka firma odzieżowa, która jest sponsorem poznańskiej drużyny od dwóch lat zapowiedziała, że nie przedłuży umowy. Dzięki niej do kasy Kolejorza trafiało kilka milionów złotych na sezon. W tej sytuacji z koszulek zniknie logo firmy, która jest dobrze znana i rozpoznawalna na rynku europejskim. Wiceprezes Lecha Poznań, Andrzej Kadziński zapewnia, że są prowadzone zaawansowane rozmowy z innymi sponsorami, którzy mieliby zająć miejsce s.Oliviera od początku sezonu 2012/2013. Tymczasem kolejnym sponsorem generalnym, który zapowiedział wycofanie się z finansowania poznańskiego klubu, jest firma Sokołów – potentat na rynku przetwórstwa mięsnego.

Jak widać, między innymi słabe wyniki Lecha Poznań w ekstraklasie, niska frekwencja na stadionie – nie są zachętą do dalszej współpracy dla tak możnych i dużych firm. Na usta ciśnie się pytanie: w jakim kierunku zmierza klub, który jeszcze 2 lata temu był na ustach kibiców i dziennikarzy w Polsce i wielu krajach europejskich?

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*