Polacy, szczególnie prowadzący małe i średnie firmy, polubili elektroniczne znaczki pocztowe, czyli neoznaczki. W stosunku do I połowy 2014, w pierwszej połowie 2015 sprzedaż neoznaczków poprzez platformę Envelo była o niemal 400 proc. wyższa. Co piąty kupowany na www.envelo.pl elektroniczny znaczek był przeznaczony na list polecony.
– Dużą dynamikę wzrostu sprzedaży neoznaczków zawdzięczamy przede wszystkim małemu i średniemu biznesowi. Coraz bardziej popularne są też znaczki w wariancie dla listów poleconych, które stanową już blisko 20 proc. sprzedaży pod względem ilościowym i przekładają się na jeszcze wyższy wzrost, wyrażony przychodami – mówi Robert Cieśluk, dyrektor sprzedaży i Marketingu w spółce Poczta Polska Usługi Cyfrowe.
Neoznaczek jak znaczek Poczty Polskiej jest znakiem opłaty pocztowej, który można zakupić przez internet i wydrukować za pomocą zwykłej drukarki. Ceny e-znaczków są zgodne z cennikiem Poczty Polskiej, a w doborze właściwego nominału pomaga kalkulator wysokości opłaty na www.envelo.pl. Do zalet neoznaczka należy również fakt, iż – dzięki możliwości umieszczenia własnej grafiki – może on być nośnikiem reklamowym lub sposobem na ubarwienie korespondencji.
Dodaj komentarz