Na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa powstało Studenckie Koło Komunikacji Marketingowej „KoMar”. Jego założycielami są studenci dziennikarstwa i politologii – Piotr Janus i Dominik Ubych.
Koło powstało w odpowiedzi na zbyt ograniczoną, zdaniem jego twórców, ofertę dla interesujących się marketingiem, jaką proponuje WNPiD. Komar, oprócz spraw typowo naukowych, chce też zajmować się w pewnym stopniu stroną praktyczną marketingu. Tymczasem, jak wiemy, jest ona bardzo ważna, o ile nie najważniejsza – twierdzi Piotr Janus.
Opiekunką koła została doktor Dorota Piontek, której pomysł jego założenia od razu przypadł do gustu. Inicjatywę pobłogosławił również dziekan, więc młodzi miłośnicy marketingu mogą teraz wspólnie realizować swoją pasję.
Na koniec pytanie. Dlaczego KoMar? Czy to tylko skrót od Komunikacji Marketingowej? P. Janus: Komar ciągle bzyczy nam nad uchem, złości, irytuje, ale i tak, wcześniej czy później, nas ugryzie.
Na szczęście, ugryzienie tego owada wiąże się tylko z zarażeniem marketingową pasją i poznaniem wielu ciekawych ludzi. Warto więc zainteresować się KoMarem.
Fot. Łukasz Czapliński
Dodaj komentarz