…aby to było na zasadzie neonu

Pochodzi ze Świnoujścia, studiuje w Poznaniu, o jej sukcesie głośno w mediach. Z różnych stron płyną gratulacje, także propozycje zaprojektowania okładki płyty, plakatu teatralnego, logo, grafiki gry komputerowej.

O zwycięskim plakacie promującym Dzień Europy (wiosną pojawi się on na ulicach miast krajów członkowskich Unii Europejskiej) wiemy coraz więcej. Nie jest już tajemnicą skąd pomysł i jak długo był wykonywany.

Maria Mileńko, studentka poznańskiej Akademii Sztuk Pięknych, w wywiadzie dla TVN24 powiedziała między innymi: – Chciałam, aby to nie były jakieś mapy, flagi, osoby trzymające się za ręce, ale coś nowego, świeżego. W początkowej fazie mój projekt miał białe tło, potem stwierdziłam, że litery wybijają się do przodu, świecą – na czarnym tle. Zależało mi na tym, aby to było na zasadzie neonu.

Z kolei widzowie poznańskiego „Teleskopu” usłyszeli między innymi: – Zastanawiałam się, jak pokazać miks kultur, osobowości, miejsc. I przyszedł mi do głowy koktajl jako metafora. Przechodziło to parę prób, parę zmian. Zmieniały się kolory, jakieś ustawienia, troszkę to trwało, ale nie więcej niż kilka dni.

Fot. Archiwum rodzinne M. Mileńko, www.iswinoujscie.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*