Już jutro podczas meczu z Jagiellonią Białystok na stadionie i koszulkach piłkarzy Lecha Poznań zobaczymy logo znanej niemieckiej firmy odzieżowej s.Oliver. To oficjalny sponsor generalny klubu, umowa podpisana w poznańskim hotelu Sheraton obowiązywać ma do lipca 2012.
Dla prezesa s.Oliver Polska, Janusza Botorka, ważne były dwa powody decydujące o wyborze poznańskiej drużyny. – W 2009 roku, czytamy w „Gazecie Wyborczej” (www.gazeta.pl), weszliśmy na polski rynek i na siedzibę wybraliśmy Poznań. W związku z tym czuliśmy się emocjonalnie związani z Lechem. Badaliśmy jednak kwestie wizerunku i aktywności polskich klubów, ich możliwości sportowych, atmosfery, jaka jest na stadionie. Mimo że rozmawialiśmy z kilkoma klubami, zdecydowaliśmy się na Lecha. Pod tymi względami to klub numer jeden w kraju – dodał prezes s.Oliver Polska.
Piłkarzom życzymy sukcesów na boisku, firmie s.Oliver sukcesów na rynku, wzrostu rozpoznawalności marki w Polsce!
Fot. www.lechpoznan.pl
Dodaj komentarz