Studenci z Francji będą reprezentantami Europy w ogólnoświatowym konkursie Procter&Gamble CEO Challenge, którego finał odbędzie się w Panamie. Zadaniem uczestników jest wykazanie umiejętności w realizacji projektów biznesowych.
Polacy dotarli do finału etapu europejskiego, mierząc się z przedstawicielami pozostałych 26 krajów. Celem uczestników było stworzenie marki oraz planu medialnego. Należało także przedstawić wymyślone rozwiązania, symulując spotkania biznesowe. Polskę reprezentowali w Rzymie studenci trzech uczelni: Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Warszawskiej SGH oraz Politechniki Warszawskiej.
Konkurs podzielono na 5 etapów. Od standardowej rejestracji uczestników, przez zadanie wypromowania nowego produktu Head&Shoulders czy zagadnienie online, aż po finały – europejski oraz globalny. Ten ostatni odbędzie się w przyszłym miesiącu. Na zwycięzców czeka nagroda w postaci wyjazdu na międzynarodową konferencję P&G Signal 2018 w Cincinnati, USA.
Fot. https://www.facebook.com/PGCentralEurope/photos/a.404468029611763.88974.403517469706819/1563314743727080/?type=1&theater
Dodaj komentarz