Jak spopularyzować własny produkt? To pytanie zadają sobie na co dzień przedsiębiorcy. Na niezwykle kreatywny pomysł wpadła szwajcarska sieć restauracji serwujących kebab Ayverdis – wystrzeliła swoje główne danie w… „kosmos”.
Powodem takiego pomysłu było otwarcie nowego lokalu w Zurychu. Trzej bracia prowadzący sieć postanowili w ten oryginalny sposób zareklamować swój produkt. Operacji nadali kryptonim „Apollo-Ayverdis” (pochodzi od misji NASA oraz nazwy lokali). Akcję rozpoczęto od przytwierdzenia flagowego dania do pogodowego balonu. Następnie wysłano go w lot ku stratosferze.
Kebab miał wznieść się na wysokość prawie 38 kilometrów. Podróż trwała zaledwie dwie godziny. Kebab powrócił w nienaruszonym stanie. Jak to możliwe? Braciaspryskali go specjalnym, utwardzającym sprayem.
Trzeba przyznać, że tego rodzaju sposób na rozreklamowanie zasługuje na uwagę. W końcu cel najważniejszy – czyli rozgłos – został osiągnięty.
Dodaj komentarz