Indeks za… mleko

Ogłoszono wyniki konkursu „Głowa się rusza” skierowanego do młodych i kreatywnych twórców. Indeks na studia graficzne wywalczył Michał Cerbiński, absolwent I LO w Zielonej Górze, za spot reklamowy mleka.

Zaczyna się on jak klasyczny film kryminalny: „Masz towar, Johnny?”, „Jak zawsze, Tony”. Konwencja filmu na pograniczu reklamy i klasyka kryminałów tak bardzo spodobała się jury, że to właśnie on otrzymał indeks na 3-letnie studia graficzne I stopnia. Zwycięzca został zwolniony z opłat za pierwszy rok studiów, a do wyboru będzie miał jedną z dwóch specjalności: design i reklamę lub komunikację wizualną. Oprócz nagrody głównej, przyznano również wyróżnienie autorce plakatu reklamowego – Annie Nowackiej za ciekawy pomysł graficzny. Projekty można zobaczyć na stronie www.grafika.swps.pl.

– Nadesłane prace reprezentowały różne podejścia, estetyczne, projektowe i koncepcyjne. Obecne były wśród nich prace utrzymane w konwencjach tradycyjnych, podobne do aktualnych modeli reklamy, zwłaszcza produktów użytku codziennego – mówi prof. Micheal Fleischer, dyrektor Instytutu Grafiki SWPS we Wrocławiu, przewodniczący jury. – Wybieraliśmy spośród prac na bardzo wysokim poziomie graficznym, świadczących o dobrym opanowaniu warsztatu projektowego. Największą trudnością dla uczestników okazała się sama koncepcja projektu czy płynące z niego przesłanie.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*