Według ośmiu scenariuszy

Ruszyła ogólnoeuropejska kampania „Tydzień z Internetem 2013”. W poprzednich dwóch edycjach wzięło udział ponad 15 tysięcy uczestników w Polsce, a w całej Europie aż 250 tysięcy! Uczestnictwo w spotkaniach, seminariach oraz konkursach organizowanych z tej okazji pozwoli ludziom na całym świecie poznać możliwości, jakie daje Internet.

Jednym z głównych partnerów tegorocznej edycji kampanii w Polsce jest firma Microsoft. Honorowy patronat nad tegoroczną polską edycją kampanii objął Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski. W dniach 18 – 24 marca odbędzie się cykl spotkań w 400 placówkach obejmujących biblioteki, szkoły, domy kultury, pracownie komputerowe i w inne instytucje oferujące publiczny dostęp do Internetu na terenie całej Polski. Uczestnicy spotkań, seminariów i akcji specjalnych będą zachęcani do poznawania możliwości, jakie daje Internet, a także udziału w konkursach.

W organizację spotkań zaangażowały się liczne stowarzyszenia i instytucje publiczne, jak również wolontariusze.Spotkania, podczas których uczestnicy będą rejestrować swój udział korzystając z internetowego licznika, zorganizowane zostaną według 8 różnych scenariuszy przygotowanych przez koordynatorów kampanii. Opisy scenariuszy można znaleźć na stronie organizatora:http://www.biblioteki.org/pl/tydzien_z_internetem_2013.

Fot. Sic!

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*