Pomostem na rynek

Tłumy przed salą, jej zamiana na większą, a i tak pęka w szwach. Z tak wielkim zainteresowaniem spotkał się projekt „Pomost na rynek pracy”, skierowany do studentów roczników dyplomowych WNPiD oraz WNGiG. Szczegóły przedstawił prodziekan dr Adam Szymaniak. Projekt wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu wyrażanemu przez pracodawców i oczekiwaniu samych studentów, oferując im 200 dobrze płatnych stażów w takich firmach jak Allegro, Lech Poznań, PGNiG. Jego wartość sięga 1,7 mln zł przy znacznym wsparciu Europejskiego Funduszu Społecznego. Z analiz rynku wynika, że około 1/3 stażystów otrzymuje od pracodawców możliwość stałego zatrudnienia.

„Szukam jakiegoś ciekawego stażu, bo mam za dużo wolnego czasu, a jeśli mogę na tym dobrze zarobić to tym lepiej” – mówił Wojtek, student bezpieczeństwa narodowego. O jakiej kwocie mowa? Chodzi o 6 tysięcy złotych, które stażysta otrzyma po przepracowaniu 480 godzin, czyli 3 miesięcy. W ramach projektu zainteresowani mogą też wziąć udział w wyjazdach studyjnych do kilku prestiżowych firm, a także 3 warsztatach i treningach umiejętności biznesowych, językowych. „Muszę się zapisać na wyjazd do Warszawy, nSport+ znam jedynie z telewizji, a teraz miałbym okazję zobaczyć, jak to wszystko wygląda od środka” – mówił Kuba, student dziennikarstwa.

Szczegóły na www.pomostnarynekpracy.pl

Fot. Mateusz Kobyłka

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*