Srebro za „Kalejdoskop”

Poznań zajął drugie miejsce w konkursie organizowanym przez Klub Twórców Reklamy w kategorii Marketing Miejsc. Srebro stolicy Wielkopolski przyniósł film promocyjny pt. „Kalejdoskop”, zrealizowany przez zespół w składzie: Jacek Jurek – dyrektor kreatywny, Kira Pietak – art director i Xawery Żuławski – reżyseria.

W tej kategorii, oprócz Poznania, nominowanie były Kraków, który zajął pierwsze miejsce, a także Gdańsk, Lublin i województwo mazowieckie.

Kategoria Marketing Miejsc powstała w zeszłym roku w odpowiedzi na działania marketingowe samorządów terytorialnych, które mają na celu promocję i budowę wizerunku polskich regionów i miast a co za tym wzrost liczby turystów i inwestycji i została ona objęta opieką przez Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.

Warto podkreślić, że to druga nagroda dla filmu Żuławskiego. „Kalejdoskop” został już doceniony na, organizowanym od 2001 roku w Berlinie, festiwalu The Golden Citygate.

Link do filmu: http://www.youtube.com/watch?v=iBy8IPSvBbc

Fot. www.epoznan.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*