Miasto ma wiele do zaoferowania

Po raz kolejny Poznań będzie zachęcał maturzystów z różnych stron Polski do studiowania na poznańskich uczelniach. W ramach kampanii „Poznań Przyciąga” poznaniacy odwiedzą 50 szkół ponadgimnazjalnych i spotkają się z kilkoma tysiącami uczniów.  Akcja wzmocniona jest kampanią reklamową w internecie.

Podczas spotkań w szkołach maturzyści będą mieli okazję zapoznania się z ofertą wszystkich poznańskich uczelni, programami stypendialnymi, bogatą ofertą edukacyjną, zawodową, sportową i kulturalną. – W Poznaniu studiuje ok. 114.000 studentów, którzy wiele wnoszą do miasta; tworzą jego atmosferę i dynamikę, stanowią również dużą grupę konsumentów i budują kapitał społeczny naszego miasta – mówi Mariusz Wiśniewski, zastępca prezydenta Poznania. – Zależy nam, aby przyciągać i zatrzymywać w Poznaniu młode talenty, aby mogły tu realizować swoje pasje, ambicje naukowe i zawodowe. Nasze miasto ma im wiele do zaoferowania. Będziemy wskazywać na niewątpliwe atuty Poznania, m.in. takie jak najniższa stopa bezrobocia w Polsce, możliwości zatrudnienia w dużych międzynarodowych firmach, a także doskonałe warunki do rozwijania innowacyjnych biznesów – dodaje.

Akcja „Poznań przyciąga” dotrze do 27 polskich miast. W spotkaniach z młodzieżą wezmą udział młodzi ludzie sukcesu z Poznania, w tym przedstawiciele biznesu, kultury i nauki, którzy opowiedzą swoją historię. W szkołach pojawią się m. in. blogerzy: Maciej Mazurek „Zuch” („ZUCH.media”), Dorota Indycka („Kuchenne szaleństwa”) i Maciej Blatkiewicz („Maciej je”), twórcy i managerowie znanych portali: Jakub Sobczak (PolakPotrafi.pl), Kamil Biegański  (mome.pl), Tomek Jabłoński (qpony.pl). Uczniów zachęcać będą też: Daga Gregorowicz z zespołu Dagadana (na zdjęciu), Magda Przybył z Polskiej Akademii Nauk i Agnieszka Rojewska, baristka, Brisman.

Dodatkowo spotkania relacjonować będzie młody youtuber, maturzysta, Robert Kołodziejczyk (RobSon), autor kanału na YouTube obecnie obserwowanego przez ponad 125 tysięcy osób. Zadbaliśmy o to, by formuła spotkań w szkołach była ciekawa i dynamiczna mówi Anna Wawdysz, zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju Miasta UMP, który realizuje kampanię. – Jestem przekonana, że taka wizyta w szkole, wzmocniona kampanią w mediach społecznościowych, zachęci maturzystów do bardziej szczegółowego zapoznania się z akademicką ofertą naszego miasta. Cieszymy się, że tak wiele młodych, ciekawych, ambitnych i przedsiębiorczych osób wspiera naszą akcję. Oni najlepiej na swoim przykładzie udowadniają, że w Poznaniu można się  realizować – dodaje.

Więcej informacji na temat kampanii: www.poznanprzyciaga.pl

Poznań w rzeczywistości wirtualnej 360 stopni https://youtu.be/ZxX_hrHfzsM

Fot. Andrzej Piechocki

 

 

 

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*