Podwójna milionerka

Telewizja musi walczyć o widza. Jedną z form  jest emisja programów rozrywkowych, na przykład teleturniejów. Jednym z nich jest Familiada.

Jak podaje portal WirtualneMedia.pl,  w okresie od 2 września 2017 do 10 czerwca 2018 średnia widownia jej premierowych odcinków wyniosła 1,94 mln osób. To daje 20,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej. Dzięki temu TVP2 zajęła pierwsze miejsce w tzw. „wielkiej czwórce”. Kolejne: drugie – Polsat (6,32 proc), trzecie – TVP1 (6,28 proc.) i czwarte TVN (5,54 proc.). Familiada w sezonie 2017/2018 dla TVP2 uzyskała 20,52 mln. zł z tytułu wpływów reklamowych (dane cennikowe, bez rabatów).

Statystyka oglądalności  Familiady została przygotowana przez specjalistów portalu WirtualneMedia.pl w oparciu o dane Nielsen Audience Measurement. Program na antenie telewizyjnej znajduje się od 1994 roku. Jego gospodarzem  jest Karol Strasburger.

Fot. zrzut ekranu www.familiada.vodtvp.pl

 

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*