Spojrzenie na światowe innowacje

Don`t miss the future! Technologiczne wyzwania biznesu – ruszyła sprzedaż biletów na Masters & Robots 2019.

Sztuczna inteligencja, analityka danych, biotechnologia, robotyka, transformacja cyfrowa, budowanie zwinnej i pozytywnej kultury organizacyjnej, długowieczność, czytanie emocji, blockchain, przyszłość finansów, miast, mediów, mody i medycyny. Jak wygląda świat jutra, zostanie pokazany podczas 3. edycji konferencji Masters & Robots w dniach 8-9 października. To innowacyjny tygiel, ogromna dawka wiedzy na temat efektywnego wykorzystania nowych technologii oraz nowoczesnego zarządzania biznesem w wykonaniu elity wykładowców i praktyków z całego świata, sesje z mentorami i warsztaty, a także niepowtarzalna okazja do nawiązania kontaktów, które pozwolą na rozwój biznesu w skali globalnej. Głównym sponsorem wydarzenia jest międzynarodowy inwestor, lider młodego pokolenia polskich przedsiębiorców, od lat wspierający startupy – Sebastian Kulczyk. Właśnie ruszyła sprzedaż biletów.

Masters & Robots to coroczne wydarzenie dla przedstawicieli świata biznesu, kadry zarządzającej, ekspertów, urzędników państwowych i przedstawicieli organizacji pozarządowych, inwestorów, pracowników uczelni naukowych, założycieli startupów, którzy myślą o rozwoju swojego biznesu w nadchodzącej dekadzie. To spojrzenie na światowe innowacje pokazane na przykładzie studium przypadku, które można wykorzystać w strategii własnej firmy. To spotkania, które edukują, prowokują do zadawania pytań, tworzą zupełnie nowe perspektywy i świeże spojrzenie na rozwój firmy.

Motywem przewodnim wydarzenia jest transformacja cyfrowa i wpływ jaki wywrze na nas w ciągu kolejnych 10 lat, a także spotkania z wizjonerami budującymi rozwiązania „na jutro”.

Bilety na konferencję można kupić przez https://mastersandrobots.tech/tickets/
Program wydarzenia: https://mastersandrobots.tech/schedule/
Speakers: https://mastersandrobots.tech/speakers/

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*