Z odświeżoną stroną internetową

Katowicki „Sport” doczekał się nowej szaty graficznej strony, jak i nowego adresu. Działa teraz pod nazwą Sportdziennik.pl.

– Nowa strona ma bardziej przejrzysty i czytelny układ. Najważniejsze tematy dnia są wyraźnie eksponowane graficznie. Serwis po zmianach zyskał też łatwiejszą nawigację. Strona jest w pełni responsywna, co docenią nasi czytelnicy korzystający z urządzeń mobilnych – wyjaśnia Jarosław Matusiak, prezes Whizz portalowi Press.pl. Zapowiada również, że to nie koniec zmian. Czytelnicy mogą spodziewać się kolejnych innowacji do czasu rozpoczęcia piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji. Będzie to nie tylko nowa funkcjonalność strony, ale również nowa treść (m. in. autorskie filmy wideo).

Od sierpnia ubiegłego roku „Sport” ma nowego wydawcę – firmę Whizz. Zmiana szaty graficznej jest kolejnym etapem zmian w redakcji, w listopadzie dziennik zmienił swoje wydanie papierowe, a do zespołu dołączyło wielu młodych dziennikarzy (m. in. Michał Zichlarz (wcześniej m. in. Interia.pl), Roman Brzozowski („Przegląd Sportowy”), Adam Godlewski (były wicenaczelny tygodnika „Piłka Nożna”) oraz Przemysław Garczarczyk, który jest korespondentem „Sportu” w Stanach Zjednoczonych).

Fot. zrzut ekranu www.sportdziennik.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*